HANDELSBETINGELSER
Virksomhedsinfo
Boje´s salg
Strøggade 11 Ramme
7620 Lemvig
Telefon: 40101017
E-mail: bojesalg@gmail.com
Cvr. nr. 40953086
Priser:
Alle priser er inkl. 25% moms & i danske kroner. Gælder kun i Danmark.
Der tages forbehold på trykfejl, udsolgte varer og leveringssvigt.
Forsendelse:
Levering: Ordre sendes med DAO/GLS. Leveringstiden er mellem 2 – 4 (hver) dage. I travle perioder, kan der forekomme længer tids levering. DAO : 38 kr. uden omdeling (betyder du selv skal hente ved nærmeste pakkeshop) GLS : 39 kr. uden omdeling (betyder du selv skal hente ved nærmeste pakkeshop) (Vi sender kun i Danmark)
Fragtpriser og tillæg:
For varer, der overstiger en bestemt vægt eller størrelse, kan der pålægges et tillæg til fragten. Den præcise fragtkost oplyses altid før endelig bestilling.”
Vigtig information om levering af store varer:
Hvis en vare er for stor/tung til levering så bliver varer markeret med denne tekst: !! Denne vare skal afhentes ved vores butik !! Hvilket betyder at man skal afhente varen indenfor 3 dage i vores butik beliggende på Strøggade 11 Ramme.
Varer der kan leveres og varer der skal afhentes i butikken:
Din ordre indeholder både store og små varer. Store varer markeret med ( !! Denne vare skal afhentes ved vores butik !! ) skal afhentes i vores butik på Strøggade 11, Ramme inden for 3 dage. Mindre varer kan leveres selvom du har valgt en stor vare, men kan også hentes samtidig med den store vare. Vælg din foretrukne leveringsmetode ved kassen og dem vare som ikke har stor mærkering, ville blive sendt til nærmeste pakkeshop.”
Betaling: Visa-Mastercard-Mobilepay
Fortrydelsesret:
Bojessalg.dk yder 14 dages fortrydelsesret. Modtagne varer skal returneres i samme stand og mængde. Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du kontakte os på bojesalg@gmail.com for at få returadressen. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for returnering af varen. Det, du har betalt for varen, tilbagebetales til dig via bankoverførsel, når Bojessalg.dk har modtaget dine varer retur.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til bojesalg@gmail.com. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur:
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde end nødvendigt for at fastslå varens brug, egenskaber og den måde, den fungerer på, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi refunderer pengene via bankoverførsel, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.
Hvor lang tid tager det at modtage pengene?
Når vi har modtaget varen retur, vil pengene blive overført til din bankkonto. En standard bankoverførsel tager typisk 1-5 bankdage. Hvis overførslen foretages op til en weekend eller helligdag, kan der være en mindre forsinkelse.
Bemærk: Der kan opstå forsinkelser i bankoverførsler på grund af tekniske problemer eller andre uforudsete hændelser. Hvis du ikke har modtaget pengene inden for 5 bankdage, bedes du kontakte os, så vi kan undersøge sagen nærmere.
Husk at sende følgesedlen med retur sammen med varen.
- Angående køb af varer udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dato, hvor Brugeren eller en tredjepart – der ikke er fragtføreren og som er udpeget af Brugeren – tager varerne i fysisk besiddelse.
- Angående køb af flere varer, der er bestilt sammen men leveret separat, eller i tilfælde af køb af en enkelt vare, der består af flere partier eller dele, der leveres særskilt, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dato, hvor Brugeren eller en tredjepart – der ikke er fragtføreren og som er udpeget af Brugeren – har fået den sidste vare, parti eller del i fysisk besiddelse.
Ansvar for korrekt pakning:
Kunden er ansvarlig for korrekt pakning af returvarer, herunder at vælge den korrekte fragtmetode baseret på pakkens vægt og størrelse. Hvis pakken ved returnering vejer mere, end hvad der er angivet, kan der pålægges ekstra fragtomkostninger, som kunden skal betale.
Konsekvenser ved uafhentede varer: Fragten returneres ikke.
Brugte varer:
- Ved køb af brugte varer gør vi opmærksom på, at disse kan have synlige brugsspor. Sådanne tegn på slitage er ikke reklamationsberettigede, medmindre varen har skjulte fejl eller mangler.
- Standen af brugte varer vil være nøje beskrevet i produktbeskrivelsen.
Privatlivspolitik:
- Vi indsamler kun de nødvendige persondata for at kunne behandle din ordre. Dine oplysninger vil ikke blive delt med tredjeparter uden dit samtykke.
- Læs mere om vores Privatlivspolitik her: https://bojessalg.dk/privatlivspolitik/.
Reklamationsret:
I følge dansk købelov er der 2 års reklamationsret.
Reklamationsretten omfatter fabrikations-og materialefejl der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering eller ringe vedligeholdelse. Hvis du opdager en fejl eller mangel på en vare skal du sende mail omkring fejlen så snart dette er opdaget, så vil du modtage en mail tilbage om hvordan og hvad der skal ske der fra.
Reklamationsprocedure for Beskadigede Varer ved Modtagelse:
Skulle det, i mod forventning ske, at varen er i stykker ved modtagelsen, eller der er andre mangler ved leveringen, skal du INDEN FOR 3 HVERDAGE gøre følgende:
Sende foto af kassen til bojesalg@gmail.com
Sende foto af pakkelabel til bojesalg@gmail.com
Sende foto af pluksedlen/følgesedlen til bojesalg@gmail.com
Sende foto af kassen i åben tilstand med indhold til bojesalg@gmail.com
Sende foto af de defekte varer til bojesalg@gmail.com
Udsolgte varer: Boje´s salg tager forbehold for udsolgte varer. Ved eventuelle problemer, kontakter vi dig pr. mail eller via telefon.
Du kan anvende EU-Kommissionens online klageportal. Denne klageportal kaldes ODR, som står for Online Dispute Resolution og er en europæisk klageportal, som forbrugere kan anvende til at klage direkte til en virksomhed, der sælger varer eller tjenester på nettet. http://ec.europa.eu/odr